Nytt treningstøy og nye former. Vi snakker om en muskel jeg har oppdaget ;-)

 

 

 

Å så oppdaget jeg at jeg har fått en ny venn. Den har vært der før, men vært lenge borte. Alt for lenge borte. Så, nå er den endelig tilbake. Åforhåpentlig for alltid 😀

Da er det bare å fortsette med den gode jobben.

Jeg kan alltids bli bedre. Spesielt når det kommer til maten. Jeg tenker mer og mer riktig, men jeg gir meg selv lov til en sjokolade og en brus om jeg ønsker det, men alt med måte.

Skal ikke konkurrere eller noe så da føler jeg ikke at jeg må være så firkantet der. 

 

Det får være opp til hver og en, mener jeg 🙂

 

Har du en fast plan for trening og kosthold?

Enn mot julen? 🙂

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Hehe, elsker når jeg finner nye “venner” ;-P
      Min plan fram mot jul er å trene reglemessig og prøve å ta de sunneste valgene i havet av usunt nå i juletida! Hvis det gir mening:) Ellers gjør jeg som deg, gir meg selv lov til å kose meg med brus. Det må jeg, ellers blir jeg gal! ;P

    2. Min treningslykke: Det er det, å det tror jeg er bra også 🙂
      Jeg har tre ulike styrkeplaner jeg har prøvd nå, så skal se hvordan jeg legger det opp etter jul 🙂

    3. Mathilde: Hyggelig 🙂 Ja, det er lov å kose seg. Jeg vet med meg selv at det sier pang en dag om jeg er for streng meg meg selv og samtidig ender opp med dårlig samvittighet over en liten slurk brus. Så da er det heller alt med måte som passer meg best 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg