En av de bedre mellommåltidene man kan få i varmen.

 

Jeg har fått med meg at det har vært veldig fint, godt og varmt hjemme også, men det å nyte en veldig frisk og god vannmellom i syden er uansett noe annet, spør du meg.

 

 

 

 

Jeg var så heldig her om dagen. En som delte solseng ved siden av meg og min kjære nede på stranden hadde kjøpt seg altfor mye vannmelon, så han ville bli kvitt halve melonen. Å den var gedigen. Siden det er bare jeg som spiser vannmelon så ble det dannet et stort smil om min munn. Det var akkurat dette jeg trengte.

 

 

Frukt er så mye bedre her enn hjemme. Mer saftig og mer smak. Å ikke minst er det kjempe billig også.

Vinn-vinn.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg