Nye formbilder.

I går tok jeg nye formbilder. Det var utrolig spennende. Jeg har tatt mål av kroppen for 2,5 uke siden å jeg føler jeg har forandret meg mye, men jeg tror nok det sitter veldig i hodet. Selv om målene jeg tok i går viste at jeg har gått inn en cm rundt magen og på lårene.  Så ja, 2,5 uke med hard trening og et behagelig kosthold har gjort susen. Man føler seg jo så mye bedre etter å ha trent en stund. Men, man ser slike forandringer mye bedre enn andre.

 

 

 

Det blir spennende å se hvordan det blir fremover. Jeg tenker det skal skje mye frem til jul i så fall. Jeg gleder meg til å se forandringer i form av styrkeløft, utseendemessig og selvfølelse. Det er nå det begynner å skje ting. Kan nesten ikke vente.

 

Ha en god lørdag.

 

#Formbilder #Trening #Motivasjon #Inspirasjon

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg