En skikkelig helgekos i Namsos og ikke minst min herlige sponsor.

Nå sitter jeg godt plantet i sofaen med en kald pils og slapper av. Dagen har vært utrolig flott med et godt vær, softis og kos. Det er godt å ikke gjøre noe særlig enn å nyte livet. Har nå vært små slapp og litt forkjølet i en uke, så da er det bare å samle krefter ved å slappe av. Resten av gjengen holder på med å rydde i gamle ting, å jeg tar livet med ro.

 

 

 

 

Her er vi på et senter som har denne herlige utsikten. Det er jo skikkelig fint her i Namsos. Det var på høy tid å reise hit for å se hva Namsos hadde å by på også.

 

Jeg har vært super-tante å lekt, spilt ludo og sett film. På instagram ser dere flere bilder jeg har tatt i dag. Denne har dagen har vært super, så anbefaler dere å stikke innom @Randiae på Instagram.

 

Nå skal jeg kose meg med en liten bar fra Noka som er min sponsor. En liten kos før jeg begynner med ost, kjeks og vin. Det er jo bare å kose seg når man er på tur i flotte Namsos.

God lørdagskveld mine lesere <3

 

#Namsos #Randiae #Noka #sponsor #Nokadietten #Diett #Tur #Reise #kjærlighet #Livet

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg