Dette innlegge må du lese dersom du er matlei.

 

Her kommer det noen tips til dere lesere som jeg håper kan være til god hjelp.
Jeg varierer litt med frokosten for å unngå akkurat det å gå lei. Jeg er så heldig som blir sponset av Noka-dietten så jeg har utrolig mye å velge i. Vanligvis bruker jeg å følge oppskriften som sier at jeg skal blande posens innhold med 1 dl melk, men jeg liker å teste det ut ved å gjøre noe annet enn hva oppskriften sier. Det gjør at jeg blir bedre kjent med produktene

 

 

 

 

 

 

Sjokolade,karamell og musli blandet denne gang med natruell yoghurt fra Tine.

Du trenger bare 3ss med yoghurt og posens innhold.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rør sammen og nyt.

 

Jeg skulle egentlig poste dette innlegge her om dagen, men jeg har vært hjemme fra jobb med feber og sitter fortsatt med feber. Er super slapp så jeg klarte ikke å blogge i går. Måtte ta noen pauser når jeg blogget dette innlegget også. Den sitter godt i kroppen denne forkjølelsen. Det er skikkelig irriterende, men samtidig så er jeg så slapp at jeg har ikke energi til å gjøre noe annet enn å sitte i ro.

 

Håper dere har det bra og at denne forkjølelsen som går ikke har klart å ta knekken på dere. Jeg er mer aktiv på instagram nå når jeg er så slapp. Det er liksom litt lettere nå kjenner jeg. Bli en følger av meg der om du ønsker det. Det varmer en syk bloggers hjerte.
Instagram  –> @Randiae

 

#Noka #Nokadietten #Diett #Tine #Frokost #Frokosttips #Kosthold #Mat #Inspirasjon #Protein #Randiae

 

-Randi Annette- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg