Jeg har krympet! På en god måte vel og merke.

 

Jeg sjekket i dag hvor mye jeg har gått inn med mitt kjære målebånd. Jeg orker ikke å henge meg opp i vekten fordi den er ikke til å stole på. Greit, den kan være grei å ha for å vite hvor man ca ligger, men personlig så liker jeg heller målebånd da det viser mer hvor på kroppen og hvor mye man har gått inn. Jeg har gått inn hele 3 cm på en mnd. Ikke over alt naturligvis, men det skjer i så fall noe. Det høres kanskje ut som at jeg holder på å slanke meg, men det er det ikke. Jeg liker heller å kalle det for å komme i form igjen etter ferie og sykdom.

For dere som har fulgt meg en stund, vet at jeg ikke har trent noe særlig i juni og juli, å nå ble jeg syk. Men, jeg fikk uansett utført 17 treningsøkter i August. Var litt forkjølet på slutten av August å da slo det meg ut til slutt. Men, nå skal jeg på jobb igjen etter å vært liggende hjemme i to dager. Endelig skal jeg se dagslys igjen og få se mine fantastiske kunder og kollega på jobb. 

 

Dette er et bilde fra tidligere i sommer, før jeg satte i gang med treningen.

 

 

Det er fredag og for meg er det mandag. Det er sånn det blir når man er borte fra jobb midt i en uke. Gleder meg til neste uke da jeg håper at jeg får satt i gang igjen med litt trening. Det er jo så utrolig gøy å se progresjon.

 

Uansett, dere må ha en fin fredag <3

 

#Trening #Formbilder #Inspirasjon #motivasjon #Randiae #Instagram

 

 

-Randi Annette-

14 kommentarer

Siste innlegg