Her får du endelig oppskriften på gårsdagens kveldsmat.

 

Det ble litt sent i går, å jeg vet at jeg ikke får til å sove godt hvis jeg legger meg sulten. Å da er havregrynsgrøt et bra alternativ, men denne gang med havremel.

 

 

 

 

 

For to personer brukte jeg ca 3 dl havremel og blandet ca 5 dl vann. Det må an se an litt selv ut i fra hvor tykk man liker grøten.

 

 

 For dere som liker litt søtning, kan det være et godt alternativ med sukrin og faktisk honning. Jeg fikk for meg at det kunne smake godt, noe det også gjorde.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Honningen smelter sagte, men sikkert på herligheten. Personlig liker jeg havregrynsgrøt med store gryn aller best, men det er kjekt å variere.

 

#Havre #Grøt #Havremel #Havregrynsgrøt #inspirasjon #Mat #Tips #Blogg #Fitness

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg