Formbilder og trening.

 

Nå er det snart klart for å hive innpå litt frokost før det blir en økt med styrke igjen. Har ikke trent styrke siden tirsdag, så jeg kjenner jeg gleder meg masse. Trente litt Kubotan i går i 1,5 time så jeg har da fått rørt litt på meg. Jeg elsker å se resultater av de timene jeg legger ned i trening. Jeg ser utrollig stor forskjell bare på noen uker.

 

Dette er 7 uker senere. Så det som har skjedd er at magemusklene har kommet er til syne og jeg har blitt mindre ved hoftene.Å ja, jeg vet selv at det ikke var mye fra før, Men, det viktigste for meg er hvordan jeg føler og hvordan jeg trives best med meg selv. Kostholdet har vært (senest i går) med brus og potetgull. Spiser kjeks kan la meg få lov til å ikke trene den ene dagen. Så jeg har et balansert kosthold og er ikke på noe diett selv. Jeg bruker en del av Noka sine produkter fordi jeg er super fornøyd med at de smaker godt og de hjelper meg med å oppnå slike resultater.

 

Jeg har stor tro på det å ikke stresse, ikke sammenligne seg selv med andre og bruk energien på det man har lyst til. Det å bruke energi på å fokusere på andre er ikke noe for meg. Jeg har mine mål og jeg vill inspirere dere som trenger det.

 

Nå er jeg snart klar for trening der min instagram selvfølgelig er med.  Instagram —> @Randiae

 

#Trening #abs #mage #inspirasjon #noka #formbilder #Cashall #Randiae

 

-Randi Annette-

 

 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg