Helg igjen. Det skal NYTES!


Det er lenge siden jeg satt i solveggen og nøt sommerdager. Nå er det vinter og det er bare å pakke seg godt inn. Det er uansett godt å se tilbake på bilder for å bli minnet på den flotte sommeren som har vært.
Mørketid, regn og den kalde temperaturen er ikke noe jeg elsker, men man må vel igjennom det.

For min del er det nå en helg med bare fri. Satser på å få trent, gjort rent i hjemmet og ikke minst komme i gang med pakkingen. Skrekk og gru. Må si jeg IKKE gleder meg til å begynne å pakke. Det er så kjedelig.

 

 Kommer til å savne “rettsida” av byen også kjenner jeg. 

 

Men, først og fremst så skal helgen her nytes!

#Trondheim #Flyttefot #Flytting #inspirasjon #Blogg

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg