En spennende dag i vente.

Våknet tidlig som forventet i dag, men av alle plasser så befinner jeg meg i Klæbu. Fikk en ide om å besøke slektninger som har bodd her i ett år. Så hvorfor ikke ligge over når man først tar seg tid til besøk. Litt uvant å våkne til bjeller og lyden av dyr, men det var jo veldig kos.

 

Dagen skal bli svært spennende da jeg skal bestemme meg for sofa og seng. Har vel i bunn og grunn bestemt meg, men det skader ikke å se seg litt om en siste gang. Det er greit å være sikker, for det er ikke akkurat gratis.

 

Hva skal du gjøre på denne fine dagen?

 

#sofa #interiør #seng #shopping #blogg

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg