Cocosa. Har du prøvd dette? Ikke jeg heller, før nå.

 

I ett årstid har jeg lest om dette produktet, men aldri kjøpt det. Men, så måtte det testes ut en gang for alle. Det første jeg gjorde da jeg åpnet lokket var å lukte.Å ja, det luktet kokos, for å si det sånn. Men, jeg liker jo kokos, så da ga jeg det en sjanse.





Det er sunnere og bedre alternativ til olje og annet smør. Jeg kjøpte det mest fordi jeg tenker å teste ut en del bakst mot jul. Ja, det er jo en stund til jul enda, men jeg var litt ivrig med å få teste det ut.  Jeg testen den ved å steke kylling. Det freste godt, så vet ikke om den er så egnet til det, men det funket. Det smakte ikke kokos av kyllingen i det hele tatt, men den ble veldig saftig og god. Det er jo smaken som teller. Blir spennende å teste ut mot jul. Huff, det ER faktisk jul snart.
*PANIKK*

 

Stikk innom min facebook side om lik siden for å følge meg.Trykk her.

 

#Cocosa #Fettsyrer #Gymgrossisten #Proteinfabrikken #xlife #Randiae

 

-Randi Annette-

7 kommentarer

Siste innlegg