Slik angriper du rompa. Muskelvekst er noe vi liker.

Denne øvelsen kan man gjøre på ulike måter. På benk eller ikke. Med manual, strikk eller en vektstang. I dette tilfelle var det kun strikk med fokus på å få skikkelig god kontakt med baken. Her er det viktig å ha knærne ut hele veien. Både på vei opp og ned. Eksplosive på vei opp og rolig ned. Her kan man ha strikk og en manual om man ønsker det. Men, god teknikk er det viktigste.
vIe-z5SGlN
vL2aPhyGil

Denne øvelsen utfører jeg ikke jeg helt riktig siden hoftene ikke holdes opp i det føttene går fremover. Da er det best å ikke gå så langt ut, men heller ha fokus på at hoftene holdes oppe. Her var jeg mer opptatt å se på når jeg filmet enn selve teknikken. Skikkelig dårlig eksempel på en god øvelse, men jeg er klar over det selv.

 

 

Prøvd noen av disse? Flere videoer finner du på min facebook og instagram. Instagram finner du ved å søke på @Randiae

 

 

#2xu #Karitraa #kt #Trening #Inspirasjon #Rompeøvelse #Rompe #Fokus #Aktiv #Randiae #Video #Treningsvideo

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. sunnhetsoppdraget: Så bra du blir inspirert 🙂 Det burde vært mer fokus på teknikk enn hvor mye man løfter. Med egen kroppsvekt og en god teknikk kan øvelser med strikk være nok 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg