Å slik skal jeg få lengre hår.

 

Lengre hår er nå bestilt, så får vi bare se hva som skjer. Når jeg nå ser bildene, så har jeg relativt langt hår i fra før, men jeg skal teste ut nye produkter som lover at det skal vokse raskere. Å da er det klart at jeg må teste det ut.

Så da har jeg før-bilder klar, så får jeg ta nye igjen om en stund. Gleder meg til å teste ut disse produktene fra Hairbell.

 

 

Så det skal bli spennende å se resultatene. Har du hørt om dette merket? Har du blitt fornøyd?
Dette er et sponset innlegg, å jeg gleder meg til å bli bedre kjent med disse produktene.

 

#Hår #Lengrehår #Hairbell #Shampoo #Conditioner #Sjampo #Balsam #Frisør #Langthår

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg