Inspirasjon til interiør og oppussing.

va3_leSGsQ

Nå er jeg over halvveis med spisebordet mitt. Jeg lakkerte først med brun beis, men ombestemte meg å tok heller grå. Jeg har selv blandet fargen.  Hvit og mørk grå beis blir nå lys grå. Har så langt tatt to strøk, men ser at jeg må enda et strøk. Det er i noen lys jeg ser at det ikke er helt som jeg vil, så da tar jeg strøk nummer tre. Skal avslutte med klarlakk. Å det blir nok to strøk. Jeg skal få det ferdig i løpet av kvelden. Så er det bare å få pappa til å kjøre det inn til Trondheim til min nye leilighet. Det blir supert. Jeg har kjøpt en mørkegrå sofa så jeg tror dette blir lekkert. Skal finne meg et lite hvitt bord som skal være sofabord.  Jeg gleder meg skikkelig til å ta bilder å vise dere.

 

Holder du også på med oppussing av møbler?

 

#oppussing #møbler #gjenvinning #gjenbruk #beis #maling #interiør #inspirere #interiørblogg

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg