Gjør som meg. Bruk TINE sine produkter i din kost.

TINE naturell yoghurt er noe jeg bruker å spise før jeg skal forberede kroppen min på harde styrketreninger. TINE naturell yoghurt med en halv banan og litt havregryn er noe som gir mye energi. Denne yoghurten blir alltid kjøpt i stort beger fordi det er noe som blir spist mye av her i hjemmet. Yoghurten har kun 3,4% fett og den har en mild smak og den har en fyldig konsistens. Yoghurten passer fint som ingrediens til alt i fra bakverk til dressinger.




En fin balanse med karbohydrater og proteiner er det også. Det er kjekt før en hard styrkeøkt. Næringsinnholdet pr 100 g er 5,6 g karbohydrater og 4,1 g proteiner. Jeg var så klar for å få en knall god treningsøkt i går, å det ble feiret skikkelig. Jeg klarte å sprenge min personlige rekord, bokstavelig talt.

 

Markløft med hele 80kg fem ganger. Jeg er så fornøyd. Her ser dere videoen av meg i action. Måtte jo ha bevis for å vise dere.

vnUDzJyGji

 

Faktisk, så tok jeg personlig rekord her også. Pushups med stepkasser. Hele 13 stk. Det var andre gangen jeg gjorde denne øvelsen, men sist klarte jeg 10. Fremgang gir motivasjon. Å den skal jeg overføre til dere. 

vnR9-3SGtF

 Etter endt økt var det hjem å slappe av litt. Da smakte det utrolig godt med iskald melk fra TINE. Ekstra lett melk er min favoritt, å det har vært det i mange år. Helt siden den kom, er jeg sikker på.





En del av min frokost er alltid med melk fra TINE. Det er enten som ingrediens i frokosten, eller som drikke ved frokosten. Det er ekstra viktig nå på denne tiden av året å drikke melk da det inneholder en del D-vitaminer. D-vitamin hjelper kroppen å ta opp kalsium fra maten og drikken vi får i oss. Faktisk så kommer 60 – 70% av kalsium og jodinntaket  vårt  fra meieriprodukter. Jeg bruker også noen ganger å blande proteinpulver med ekstra lett melk. Det blir mer smak enn om man bruker vann. Ekstra påfyll rett etter trening er veldig viktig, men det jeg har lært meg er at man må få i seg godt med mat før trening også. Så hvis du er vant med å ikke spise før trening, så vil jeg anbefale det å teste ut det jeg gjør. TINE naturell yoghurt til frokost og TINE ekstra lett melk etter trening. Jeg ser resultatene skikkelig. Ikke bare knuser jeg mine egne personlige rekorder, men jeg går ned i vekt, men blir sterke. Noe som sier at jeg forbrenner fett, men klarer å holde på styrken. Så da skal jeg ikke bryte mine rutiner. Det går noen kartonger melk her i huset, men det er også verdt det.
 

 

Dette er et sponset innlegg, å jeg er super glad for å få muligheten til å dele mine erfaringer med TINE. Det er en del av min hverdagskost, å det gjelder sikkert mange av dere. Jeg valgte å skrive om TINE siden det er en del av mitt kosthold med NOKA. Jeg er skikkelig glad i melk og naturell yoghurt fra TINE så derfor valgte jeg å skrive om det. Det blir også veldig naturlig for meg. Håper dere får nytte av dette innlegget.

 

 

Trykk på videoen under for å se mer.

 

 

#TINE #Reklame #Sponset #Sponsor #Inspirasjon #naturellyoghurt #Ekstralettelk #Tinemelk #Melk #Meieriprodukter #Følg #Instagram #Randiae #Trening #Motivasjon #Proteiner #Vitaminer #Dvitamin #Helse #Kropp #Styretrening #Styrke #Pushups #Markløft #Progresjon #Treningsvideo #Betterbodies #Gymgrossisten

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg