Stikk innom bloggen å gratulere meg med dagen. Se hva jeg kjøpte til meg selv.

Bursdagsbarnet måtte bruke litt penger på selve dagen. Jeg betalte for ny soffa, gardinstenger og diverse på Ikea. Å så hadde jeg et gavekort på MX-sport som jeg fikk i fjor. Ja, ett år siden. Jeg har ikke vist hva jeg skulle bruke det på siden jeg har egentlig mer enn nok treningsklær, men nå når jeg prøvde denne fra Karitraa, var jeg solgt. Denne måtte jeg ha. Den var i blå og oransje også, men jeg følte denne med rosa var finere. Hver sin smak.

Uansett, det er kvaliteten og følelsen ved å bruke den jeg er mest opptatt av,

 

 

Ja, litt spesielt bildet, jeg vet. Men, jeg vil ikke vise undertøyet mitt når jeg tar knebøy eller andre øvelser. Noen tightser viser jo alt. Det er ikke det jeg ønsker. Denne gjør da ikke det. Jeg syntes den var veldig tettsittende, noe jeg liker ved den.

 

 

 

Meget godt fornøyd med kjøpet. Hvilken tights er din favoritt?

 

Nå skal bursdagsbarnet spise en bedre middag med sin samboer og fikse seg litt til det kommer gjester. Av med treningsklærne, på med finstasen.

 

Ha en strålende kveld.

 

#karitraa #Kt #Mxsport #Sirkus #Sirkusshopping #Treningsklær #Treningstights #Bursdag #Bursdagsbarn #Inspirasjon #Sportsklær #Sport #Trening 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg