En utrolig god start på dagen. Det er ikke snakk om trening, faktisk.

En slik morgen som dette har vært noe jeg har sett frem til, men jeg ante ikke når den dagen skulle komme. En uke har nå gått siden vi flyttet hit, å i dag kom den dagen jeg har ventet på. Nå sitter jeg her på mitt fine, nyoppusset spisebord med en god kopp kaffe og en deilig frokost. Det å sitte sammen med min kjære som jeg er utrolig glad i, å samtidig nyte et slikt øyeblikk, er utrolig godt. Ikke noe stress, men bare det å nyte en god frokost sammen uten å måtte hive innpå maten for å begynne å rydde og rote i esker er en følelse jeg ikke kan beskrive.
Frokosten i dag består av yoghurt med vaniljesmak, mandariner, havregryn og litt mandler. Å ikke minst, en kopp kaffe.


 

Jeg vet jeg ser sånn passe trøtt ut her, men sånn er det når man ikke har sminke på seg. Men, det er bare sånn det er. Prioritering er viktig. Frokost først.

 

Hva er din favoritt frokost?

 

#Tine #Yoghurt #Mandarin #mandler #Kos #Morgenstund #Morgen #Frokost #Frokosttips #Tips #Mat #Sunn #sunnhet #Helse #Inspirasjon #Hygge

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg