Lady in red

I går var jeg på julebord. Det var skikkelig etterlengtet. Jeg har ordnet mange på håret den siste tiden slik at folk har blitt fine til julebord. Bare tanken på julemiddag og en hyggelig fest hørtes så kos ut. Endelig skulle jeg ut å spise middag og ta meg en øl. For øl hører jo til.

Jeg var ute med Jujitsu klubben. Det ble ingen slossing heller.

 

Jeg knipset noen bilder i det vi gikk ut døren. Den gode gamle selfie.

 

 

Litt sotete øyne, stram hestehale, rød body og sort skinnskjørt. Jeg kjente med en gang når jeg kom at jeg angret på både antrekk og ikke minst håret. Jeg liker helst å pynte meg med litt krøller og paljettkjole til slike anledninger. Men, der og da tenkte jeg å gjøre noe helt annet. Det gikk seg til så jeg følte meg mer vell utover kvelden.Slik er det med damer flest. Tenker på alle detaljer. Ingenting er så ekkelt som å ikke føle seg vell blant fine folk. Uansett, det ble en trivelig kveld, og julebord, det ble det.

 

#Julebord #Body #Rød #Stylet #Sminke #Makeup #Trend #In #Mote #Selfie #Skinn #Klær #Kjole #Randiae

(Trykk på navnet mitt nedenfor)

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg