Jeg fikk det jeg ønsket til jul. Nemlig lengre hår.

 

Jeg er så heldig å ha blitt sponset av et merke som lover at håret skal vokse mye raskere enn det normalt gjør. Som frisør så vekket dette min interesse. Derfor var det veldig spennende å få bli sponset for å teste ut dette. Her ser dere på bildet under hvordan håret mitt var 14 november i år.

 

 

6 uker senere har lengden vokst. 

 

Jeg tok også med bare bh da det er lettere å se kanten bak hvor lengden er i forhold til den.
Før

Etter

Det som er positivt med produktene:

* De lukter godt

*De er drøye i bruk

*Sjampoen skummer godt

 

Det som er mindre bra med produktene:

* Balsamen gir ingen kambarhet

* Produktene egner og er ment for kun hodebunnen, men det kommer jo i lengdene da det skummer

*Produktene virker uttørkende på håret

*Håret bør kures hver gang man vasker håret (hver andre dag)

*Man bør bruke annen sjampo i lengdene, annen kur i lengdene og i grunn bruke en annen god balsam etterpå. Det må man se an selv.

 

Det er bra at den gjør det den lover, at håret vokser raskt, men man må klippe litt av det etter man er ferdig fordi tuppene blir litt sprøe. Men, bruker man ekstra gode produkter i tillegg så hjelper det på.

 

 

 

#Hairbell #Langthår #Hårvekst #Fast #Hår #Sjampo #Balsam #Reklame #Sponset #Sponsor #Harmonylife

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. jeg brukte ren argan olje i håret mens det var bløtt etter vask, da kom kambarheten og det gjorde underverker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg