Godt nytt år!



Nyttårsaften i år ble feiret utenfor Trondheim til mitt søskenbarn og hans familie. Langt inne i ingenmannsland var vi. Det ble mye god mat og god drikke. Mye fine raketter og god stemning.

Nyttårsaften for meg er veldig uhøytidelig. Jeg synes ikke det handler om å feste hardest og bli fullest. Jeg synes det er kos å være med gode venner, spise god mat og kose seg. Rett og slett.

 



 

Jeg lærte meg å lage vårruller for første gang i dag. Det var skikkelig gøy og ikke minst godt. Jeg spiste ca klokken 16.00, å da alt for mye. Er like mett tre timer etterpå, men er for svak til å ikke spise melkesjokoladen som er så kald og god etter å vært i kjøleskapet. Skummelt godt med denne sjokoladen. Men, det blir slutt på dette snart.

 

Da er det full fokus igjen på trening og kosthold. Det gledes.

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

#Nyttår #Godtnyttår #Feiring #nyttårsfeiring #Vårruller #mat #Middag #raketter #lys

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg