Du som trener så mye, har du testet Sport Shake fra Noka?

Jeg har en stund vist om denne nyheten å endelig skulle jeg få teste den. Den finnes i både vanilje og sjokolade. Hos meg var det den med smak av vanilje som var først ut. Denne kan man drikke enten før trening, når man trener eller rett etter. For min del ble det rett etter trening. Jeg hadde tidenes BESTE treningsøkt i går, så med påfyll av denne shaken fikk jeg rikelig med påfyll etter økten.

 




 

Du trenger en shaker med ca 2,5 dl vann og 5 strøkne måleskjeer med NOKA sport shake pulver. Rist godt i ca 8 sekunder og nyt.






Jeg tenkte at denne var ganske lik NOKA milkshake, men den var ikke det. Den er helt flytende og veldig god å drikke. Jeg har alltid en mugge med vann i kjøleskapet, så jeg brukte vann derifra. Da ble den god og kald. Sport shake fra NOKA inneholder mye myse- og erteprotein. Det er bra for oss som trener mye.
Dette er et sponset innlegg, å jeg er svært positiv til dette produktet.

#Sport #Sportshake #Noka #Diett #Nokadietten #sponset #Reklame #Sponsor #Trening #Næring #Protein #Proteinrik #Restitusjon #Shake #Inspirasjon #Motivasjon #Progresjon #Kosthold #Tips

 

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg