Plass nr 6 på topplisten i Trondheim. Jippi!

 

Plass nr 6 i Trondheim og plass nr 60 i hele Norge. Dette er noe jeg trodde jeg bare kunne drømme om. Jeg er så glad.

 

 

 

 

 Trening ble det også i dag. Jeg fokuserte på disse øvelsene/ muskelgruppene:

Knebøy

Militærpress

Mage

Pullups

 

Har som mål å øke styrken spesielt i knebøy. I pullups har jeg blitt veldig sterk, men i knebøy kjører jeg nå 70 kg 3 x 5. Skal oppe i 80 kg med like mange reps.  Jeg skal fokusere på teknikken med det å utføre knebøy før jeg fokuserer på hvor mye jeg tar. Det er jo ikke hvor mye jeg løfter som teller, det er bare gøy for min egen del å se fremgangen.

 

 

xtPGv7SGg2

Bildet er i fra instagram, å det er ifra en video jeg har lagt ut på der. Derfor er det desverre dårlig kvalitet. Kvaliteten er litt bedre på instagram, @Randiae
Følg gjerne min facebook side så du lettere kan få med deg nye innlegg. Trykk her.

 Regner med at dere sitter å ser på ski som i seg selv er veldig avslappende. Ønsker dere alle en fortsatt fin dag.

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg