Fotoshoot i blesten.

 

Lecastein kan brukes til så mangt. Jeg lar meg rive med av min egen fantasi å gjorde lik så greit en fotoshoot i blesten. Push ups på to ulike måter. 

 

Utfall uten ekstra vekter. Friskt og godt.

 

 

“Jump box” på lecastein. Hopper opp med samlede bein og ned igjen. Fikk skikkelig frosten i meg etter å vært ute rett ved havet. Det er snakk om 25 – 30 meter unna sjøen, så det var friskt. Men, så utrolig gøy det var. Trening er noe jeg elsker å gjøre. Det å ta bilder og bli tatt bilder av er jo utrolig gøy det også. For en kombinasjon.

 

Nå skal jeg kose meg med hjemmelaget fiskegryte. Gled dere. Oppskriften skal jeg selvfølgelig dele med dere.

 

Ha en fantastisk fin lørdag.

 

#Foto #Fotoshoot #trening #Inspirasjon #aktiv #Underholdning #Helse #Utihavet #Havet #sjøen #Modell #Lecastein #Livsstil #Fokus #betterbodies #xlife_no #xlife #Gymgrossisten #Gymgrossistenno #Randiae #blogg #Blogger #treningsblogg #trening

 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg