I love accessories.

 

En helt annen siden av meg enn hva jeg kanskje har vist på bloggen. Men, jeg liker dilldall så jeg tok like så greit en fotoshoot jeg.
Livet mitt handler så og si bare om trening. Det er faktisk ikke så rart at bloggen da dreier seg om det heller.  

 



Til helgen blir det party, så vi får se hva jeg ender opp med da. Skulle hatt meg en runde på shopping, for jeg har “ingen ting” å ha på meg. Bare skikkelig lei av alt jeg har i skapet. Dere jenter kjenner vel til dette problemet?!

 

 

#Accessories #jålete #Smykke #Dilldall #Stæsj #Pynt #Inspirasjon #Foto #Fotoshoot #Selfie

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg