Sunt hjemmelaget NOKA-brød på 15 minutter.

 

Jeg lå våken en stund under dynen i dag å tenkte ut hva jeg ville ha til frokost. Jeg visste jeg hadde kun ett egg i kjøleskapet å at det kunne by på en kamp. Neida. Vi begge er veldig glade i egg og vi hadde nok klart å delt det ene egget om det var det som var problemet. Men, jeg tenkte ut noe jeg kunne bruke det til i form av noe bakst. Det er deilig å bruke søndager på noe annet enn det man ellers spiser midt i uken, så jeg tenkte ut en oppskrift der jeg lå. Jeg var veldig ivrig på å komme igang da jeg var veldig spent på om dette fungerte i praksis. Her får dere en smakebit på mitt lille prosjekt.

 

 

Ingredienser

1 Pose NOKA sjokolade karamell musli

4 Never med store havregryn

1 SS Sesamfrø

1 Egg

Vann

 






 

Slik gjør du

Sett ovnen på 200 grader. Bland alt det tørre i en bolle og tilsett ett egg. Ha i litt og litt vann til du får den litt bløt, men ikke så bløt at den drypper. Du kan prøve med tre never med gryn fremfor fire da du mest sannsynlig vil få riktig konsistens. Fordel over et bakepapir og stryk massen utover med en spiseskje eller hendene. Stek på rist i 12 minutter, midt i ovnen. Avkjøl på risten uten bakepapir. Knekk opp i ønsket biter. Brødet skal være litt mykt.




Dette er noe jeg anbefaler alle å lage. Gode næringstoffer og et bedre alternativ til finere brød og sukkerrike frokostblandinger. 

 

NOKA frokostbrød for de som er opptatt av helse. For jeg er nemlig en av dem.

 

Er du?

 

Lik gjerne min facebookside ved å trykke her

Instagram: @Randiae

 

#NOKA #Oppskrift #Helse #Frokost #Tips #Sunn #Sunnhet #Philadelphia #ost #Tomat #Fokus #inspirasjon #Nokadietten #Diett #Fitness #Fit #Grønnsaker #Reklame #Sponsor #Sponset #spinat #salat #Havregryn #axa #sesamfrø #Frø #Møllerens #Egg #protein #Proteinrik #Frokosttips #Lunsj #Motivasjon

 

(Dette er et sponset innlegg)

 

-Randi Annette-

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg