Klar for trening <3

 

Nå er det slik at jeg skal kjøre på med en veldig enkel og lett treningsøkt etter jobb i dag. Jeg kjenner jeg har litt ubehag i ryggen å da er det på tide å trene. Jeg kjenner det nå etter å ha jobbet i to dager at jobben er utrolig tøff. Rett opp fra sofaen til å stå og jobbe i et bra tempo er ikke bare bare for en liten kropp som har vært forferdelig syk. Så nå må jeg bygge opp kroppen sakte, men sikkert. Jeg har begynt på diett med kostholdsplan og treningsplan,men treningsplanen blir jeg å kjøre med så og si ingen vekter. Det blir minimalt i så fall. Skal ikke slite meg ut, men jeg skal få i gang kroppen slik at den takler jobben. Det er jo uvant, så dersom jeg ikke har trent på to uker til så har det sikkert gått greit, men det å være frisør er tøft, så da er det bare bra å begynne på igjen, men da mye roligere.

 

Har ikke vont i den forstand at jeg er utsatt på jobb, men det er viktig å ta signalene tidlig. Har jobbet som frisør i snart 9 år og det er så godt å kjenne seg frisk og sterk. Så det er bare å holde på den gode rutinen jeg hadde før influensaen kom.

 

Jeg gleder meg masse til å trene. Det blir skikkelig godt.

 

Ha en fin dag.

 

#Blogg #Blogger #Trening #Motivasjon #Frisør #Helse #Skjønnhet #Kt #Karitraa #Gym #Inspirasjon

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg