Alt du trenger er litt glam.

 

 

 

Litt glam må man ha. Det går for det meste i fletter, bølger eller rett hår for min del. Noen ganger er det utrolig godt å bare få håret opp og bort. Denne frisyren tok meg kun 5 minutter. Ikke lagt hjerte mitt i den, men det funket veldig bra. 

 

 

Alt man trenger er litt tuppering, spenner, og hårstrikk.

 

Jeg er veldig opptatt av å ta vare på håret mitt. Jeg kurer det veldig ofte og prøver å unngå å bruke varmeverktøy på det. Det er greit å bruke det, men alt med måte. Jeg har sett hvordan håret kan bli hvis man bruker det for mye. Varmebeskyttelse er super viktig å bruke i så fall.
Hvis det er et ønske om å få se hvordan jeg lager denne uten noe mer enn spenner og hårstrikk så skrik ut.

 

 

Ha en fantastisk glam-søndag.

 

 

#Hår #glam #styling #TIps #Stylingtips #frisør #Frisyre #Oppsatt #Oppsett #Hårfrisyre #Trondheim #Randiae #Jåleri #Sminke #Makeup #triks #Kjekt #Foto #Shoot #helg #søndag #bilder #Fotoshoot #Hverdag

 

-Randi Annette- 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg