Godt å kjenne at jeg lever igjen.

Det er kanskje en rar måte å si det på, men det å kjenne på det jeg kjenner på her og nå har vært etterlengtet. Jeg snakker nemlig om min stølhet. Skikkelig støl i kroppen å det er så godt å kjenne at jeg lever igjen. Da vet jeg at kroppen har fått rørt godt på seg. Jeg skal trene en kombinasjon av styrke og utholdenhet etter jobb i dag. Godt med litt variasjon for å utfordre seg selv litt. Lite variasjon når det kommer til trening synes jeg ikke noe om. Jeg skal selvsagt følge det programmet jeg har fått, men jeg trener også kampsport som er en av mine store hobbyer. Det blir min lille variasjon når det kommer til trening.

 


(Et bildet som ikke har med dette å gjøre, men viser at jeg har balanse i sofaen i type 3 sekunder.  Prøv det selv, det er vanskelig)

 

Jeg har egentlig et stort ønske om å trene i morgen også, men det får jeg nesten se litt an. Etter influensaen så trente jeg en gang sist uke og nå i dag blir det min tredje.Greit å begynne litt gradvis og ikke kjøre på for hardt med en gang. Men, det vil dagen i morgen vise.

 

Nå skal jeg straks stikke til jobb å style litt hår. 

 

 

L A G   E N  G O D  D A G

 

 

 Lik gjerne min facebookside ved å trykke her

Instagram: @Randiae

 

#Betterbodies #Trening #Oppned #Hår #Frisør #Trening #helse #Hverdag #Onsdag #Blogg #insirasjon #Overkropp #Motivasjon #kampsport #Sport #Sporty #treningsklær #Kardio #Styrke #Styrketrening #Cardio #Livet

 

 

-Randi Annette-

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg