Daglig leder konferanse i Oslo. Her kommer jeg.

Da er jeg på vei til Oslo. Flyet mitt går klokken 07.20. Sov skikkelig dårlig i natt, bare 2,5 time. Så det er bare å begynne å våkne skikkelig opp her. Klokken ringte 04.30. Det blir en lang dag. Jeg skal på daglig leder konferanse der det krever mye. Jeg må være oppmerksom, ha fokus og være skikkelig opplagt. Litt kaffe og litt mat er en god start på en slik dag. Det kommer til å bli en fantastisk opplevelse som jeg sent vil glemme. Har vært på en slik konferanse en gang tidligere i Oslo og en gang i London. Jeg fikk premier begge gangene for å ha oppnådd gode resultater. Jeg er spent på om jeg har fortjent noe lignende i år. Jeg vet jeg har gjort det bra, men det er mange gode ledere som fortjener det like mye som meg selv. Jeg husker da jeg var i London der mitt navn ble ropt opp. Min salong vant prisen for “årets salong”. Dere ser den henger på veggen bak meg.

 

Jeg har mye å se frem til. Jeg gleder meg skikkelig. Håper dere får en fantastisk fin dag.

 

 

#Salong #Priser #Frisør #Dagligleder #Leder #Mål #målbevisst #Konkurranse #DL #Diplom #Premie #Måloppnåelse

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg