Baconsurret indrefilet av svin.

 

 

Jeg må bare få vise dere den deilige middagen vi hadde på lørdag. Jeg er så heldig som er sammen med en så skjønn person som min samboer. Vi begge elsker å lage god mat og ikke minst kose oss med god mat. Vi begge er oppfinnsomme og opptatt av vår helse.

 

 

Slik gjorde vi det

Her har vi surret bacon rundt indrefilet av svin. Vi har delt en paprika i to og fylt den med deilig philadelphia ost med smak av hvitløk. Vi stekte purreløk og sjampinjong. Spinatblader, mais og ananas ble tilbehør. Paprika med phiadelphia ost varmet vi i mikrobølgeovnen.

 



Dette var himmelsk. Dette er noe jeg kunne spist på en restaurant. Det må jeg bare få si.

 

Fristet dette?

 

#Svin #Indrefilet #Protein #Næringsrikt #Næring #helse #Hverdag #Helg #kos #Salat #Grønnsaker

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg