Når det går litt for fort.

 

Jeg sitter her ved spisebordet å nyter et godt måltid. Har laget meg en kopp te med honning. For vet dere hva? Jeg føler meg som en slappfisk, igjen. Jeg la meg klokken 21.30 i går. Helt utslitt etter lite søvn og reise. Jeg hadde lyst til å legge meg klokken 19.00, men innså at det var litt i det tidligste laget. Halsen er groggy i det jeg står opp, men håper for min skyld at det ikke er noe sykdom på vei. Det hadde virkelig ikke tatt seg bra ut.

Det er rart å tenke på at uken er snart over. Det er torsdag og for meg var det mandag i hele går. Sånn er det når man reiser bort mandag og tirsdag. Det er jo ganske godt på en måte, men samtidig så føler jeg at jeg ikke har tid til å “miste” to dager når det kommer til de tingene jeg har å gjøre. Men, sånn er det vel kanskje for oss alle som har flere baller i luften?!

 

 Jeg liker å ha mange baller i luften. Jeg liker å kjenne at jeg lever. Å for min del er det masse utfordringer som gir meg giv. Slik som denne bloggen. Jeg har sponsorer og lesere som forventer noe av meg. Det er klart det tar tid, men så er det jo så utrolig gøy også. Jeg har nå fått spørsmål fra to lesere om jeg kan hjelpe de med å sette opp et treningsprogram. Så jeg tenkte jeg skulle se litt på det til helgen. Hvis det er med på å motivere, så hvorfor ikke.

 

 

Håper dere har det bra og at dere holder dere friske. Måtte jeg unngå det å bli syk, igjen. Sånn er det å sitte med masse mennesker som nyser og hoster rundt deg. 

 

Tvi-tvi

 

#Oslo #Trondheim #tur #Reise #Jobb #Jobbreise #Døgnvill #arbeid #Fokus #Helse #Hverdag #torsdag #Sykdom

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg