Toilldag. Kom gjerne innom.

I dag skal jeg jobbe på selve toilldagen. Den dagen har stort sett kommet på min fri helg, men denne gangen jobber jeg. Det kommer til å bli full rulle. Det er nesten så jeg selv burde benytte meg av tilbudet som er på hele 70%.

 

 

Det er jo strålende sol ute så jeg tror det kommer til å bli mye folk i byen i dag. Sett bilen hjemme og ta bussen.

 

 

Vi sees på Headmasters Olavskvartalet.

 

#Toilldag #Toillprisa #Midtbyn #Salg #Hår #Frisør #Frisørsalong #pleie

 

www.facebook.com/randiannette.blogg.no

Inastagram: @Randiae

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg