Det gledes!

 

Nå er det bare å glede seg til våren kommer for fullt. Jeg gleder meg skikkelig til å se meg litt mer omkring her jeg bor. Har ikke prioritert det å gå så mye turer da det har vært kaldt og mørkt, stort sett. Jeg var på vei til å gå tur her en kveld, men snudde fort da det var alt for kaldt. Min trening foregår uansett innendørs, men det å være litt utendørs skader absolutt ikke.

 

Jeg har ett mål for våren og sommeren som kommer. Jeg skal prioritere det å være mer ute. Det er jo så godt å komme inn igjen etter en lang gåtur.

 

Det handler vel og at det mangler timer i døgnet og at jeg prioriterer å trene styrke fremfor det å gå en tur. Å det å jogge utgår. For det hater jeg virkelig.

 

 

Det er lov å si det?

 

 

#Trening #Mosjon #Helse #Fokus #Hverdag #Tirsdag #Karitraa #Kt #blogger #blogg #Treningsblogg

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg