Nye negler.


I morgen skal jeg fikse neglene mine. Er ikke helt sikker enda på hva jeg skal gjøre, for det får nesten eksperten avgjøre. Jeg skal ikke sette på negler denne gangen, men jeg skal legge på gellack. Hvilken farge eller mønster det eventuelt blir, aner jeg ikke. Det er fint med det som er mest mulig naturlig. Det blir uansett veldig gøy med litt forandring. 

 

Har du noe tips til farge eller pynt jeg bør velge, så kom gjerne med forslag. 

 

 

#Gellack #negler #negldesigne #designe #mote #trend #hverdag #polish

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg