En sporty hilsen fra havet.

 

Så mange timer ute vet jeg ikke om jeg har vært i år. Været har vært helt fantastisk. Rett etter frokost gikk vi ned ved sjøen og satt der å nøt været. Fy fader så deilig det er å være hjemme. Å ikke minst, så glad jeg er som kommer fra denne fantastiske plassen, Mausund.

 

Når pappa og min kjære holdt på med litt fiskeutstyr, tok jeg meg lik så greit en shoot. 

 

Pushups

Dette er vrient på en blåse. Enklere på en ball, men jeg tok utfordringen.

 

Core

Båsakka. Det heter visst den saken jeg holder på med her. Den brukes til å få tak i tau som ligger på bryggen når man er alene i båten. Eller den kan brukes til å få tak i blåser på havet når man skal dra opp garn eller lignende.

 

Slag

Slag på blåse. Jeg kjørte både slag og spark, men fjeset mitt så skikkelig vrengt ut på bildene. Jeg lever meg litt i det. Skjønner godt folk på jujitsu sier til meg at jeg har et blikk som sier mer enn tusen ord når jeg går i kamper. Haha. Nå skjønner jeg virkelig hva de snakker om.

G O D  H E L G

 

 

#Trening #Helse #Pushups #Slag #Core #Corebar #Havet #Påske #Ferie #Påskeferie #Inspirasjon #Overkropp #Motivasjon

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg