God morgen.

Påsken har såvidt begynt og enda er det en uke igjen med ferie. Det gjør godt for kropp og sjel. NOKA er med meg på ferie så jeg får litt variasjon til frokostbordet. En kopp kaffe og en skål med NOKA musli er alltid safe.

 



Dette er et sponset innlegg

 

 

Jeg blir fort lei av brødmat, noe som de aller fleste har til frokost. Derfor har jeg valgt å ta med meg noen poser med NOKA musli. Det er også kjempe bra som et mellommåltid, synes jeg.
I morgen reiser jeg igjen på tur. Kom i går til Frøya, så det blir litt reising. Men, det er jo så utrolig gøy å få oppleve så mye også.

 

 

#Noka #Nokadietten #Diett #Sponset #Sponsor #Reklame #Musli #Frokost #Tips #Oppskrift #Blogg #Blogger #Mat #Matblogg #Tirsdag #Helse #Hverdag

 

Instagram: @Randiae

Facebooksiden min: Her

 

-Randi Annette- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg