Sverige, her kommer jeg.

Nå er jeg klar for å besøke svenskene. Sto opp klokken 07.00 i dag for å pakke det siste av bagasjen. Nå skal “tante Andi” besøke sine tantebarn i Sverige, noe jeg ser veldig frem til. Det blir en lang reise med sju- åtte timer i bil. Har nemlig hørt rykter om at bilen vi skal sitte på med ikke går så fort. 80 Km/t er visst ukjent for den bilen. Så det kan bli en lang tur. Jeg sover godt i bil, så for min del skal det nok gå greit.

 

Først, litt frokost.

 


Sunn, frisk og god frokost.

 

Håper dere får en god ferie.

 

#Påske #påskeferie #Reise #Tur #Blåbær #Yoghurt #Sverige #Yoplait #Dobbel0 #Vanilje #Ferie #Biltur #Helse #Hverdag #Onsdag

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg