Nailbeat. La deg inspirere av mitt nye negledesigne.

 

 

Dette er et sponset innlegg.

Etter tre uker med mørk rosa, var jeg klar for en liten forandring. Eller, forandringen ble jo stor. men det ble rosa denne gangen også. Det er jo så genialt for meg som jobber som frisør å ha shellac. Vanligvis må jeg fjerne lakken og legge ny etter tre dager. Men, dette holder jo tre uker, å vel så det.

For å se hvordan neglene mine var sist gang, kan du trykke her. 

 

 

Med denne lys rosa fargen var det tillatt med litt ekstra pynt. Det ble litt diamanter for å gjøre neglene litt mer pyntet.

 

 

 

På bildet over ser dere hvilken farge jeg valgte. Så neste gang du skal til Nailbeat, er det bare å finne frem dette innlegget å vise henne.

 

Du kan besøke hjemmesiden hennes ved å trykke på linken her.

 

 

Hva synes du om mine nye negler? Jeg er skikkelig fornøyd.

 

Følg meg gjerne på:

Instagram:  @Randiae

Facebook: Trykk her


 

#Sponset #Reklame #Sponsor #Nailbeat #Shellac #Gellack #Polish #Negler #Designe #Negledesigne

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg