På topplisten med bloggen!

 

Det er ikke vanskelig å våkne med et smil om munnen i dag. Jeg skal på jobb, noe jeg veldig frem til. Enn det? Det å glede seg til jobb hver eneste dag, skal man ikke ta for gitt.

 

Jeg ble også veldig glad da jeg gikk innpå topplisten for å se hvordan jeg lå an.

2K2vZAyGo6

 

 Litt rart bildet siden jeg satte de sammen, men jeg er i så fall på plass 199 i hele Norge og plass 15 her i barteby’n.

 

Det er gøy det.

 

Jeg setter stor pris på dere som følger bloggen og min instagram. Dere gir meg motivasjon og tilbakemeldinger som gjør at jeg får ekstra giv. For dere som ikke følger meg, kan bli følgere av min facebookside. Den finner dere ved å trykke på linken her.

 Instagram: @Randiae

 

L A G   E N  F I N  D A G <3

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg