Shellac med leopard print.

Jeg har gått i hele dag å sett på de fine neglene mine. Har fått hyggelige tilbakemeldinger også, noe som er ekstra stas. Jeg har alltid likt å lekt meg med farger og mønster når det kommer til negler, men har nå fått interesse av Shellac

 

Dette er et sponset innlegg

 

 

Jeg har også begynt med litt redigering av bilder for  moro skyld. Det går kun i det å legge på litt ekstra lys og litt mer farge, slik som dette bildet. Det er litt gøy å leke seg litt. 

 

Dersom du ønsker å legge Shellac med print på Nail Beat som jeg gjør, er det bare å ringe/ sende sms til dette nummeret: 930 69 971

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

 

#Negl #Negler #Nailbeat #Shellac #Gellack #Sponset #Sponsor #Reklame #Fashion #Mote #Blomst #Vår #Mai #Sommer #Hverdag

 


-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg