Når skal det bli for alvor?

 

 

Jeg er kanskje ikke den eneste her som er litt irritert og syns det er utrolig kjedelig at det aldri skal bli en følelse av en varm vår og ikke minst sommer. Det er jo faktisk sommer etter kalenderen om noen dager. Det spøker virkelig for en varm sydentur i år kjenner jeg. I så fall, så er det noe jeg ønsker.

 

Jeg går enda med jakken jeg har brukt i vår. Jeg vil fram med skinnjakke og lettere jakker. Å ikke minst av med skjerfet.
Jeg har veldig lett for å fryse så jeg har heller på meg litt for mye enn litt for lite. 

 

Jeg vil ute i det fine været å gå tur, ta bilder, trene, gå i lette klær og få vekk den hvit/blå fargen i huden min. Ja, jeg er skikkelig bleik.

 

 

Da kan jeg trene og sole meg samtidig. Neida, det var en spøk.

 

 

La oss håpe på at sommeren er rett rundt hjørnet.

 

L A G  E N  G O D  D A G

 

Følg meg på instagram: @Randiae

Min side: Link her

 


#trening #Helse #Sol #Sommer #Blogg #Blogger #Bestrongr #Betterbodies #karitraa #kt #Gymgrossisten #hverdag #Fredag #Helg #Fitness

 

 

-Randi Annette-

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg