Mange har nå vist interesse. Se hva som skjer her.

 

Mange har vist interesse og det fører da til at det blir en endring. Jeg snakker da om konkurransen jeg laget der en vinner skulle blir trukket ut 1. Juni, men mange har vist interesse og derfor holder jeg konkurransen en uke ekstra.

Mer om konkurransen kan du lese om her.

 

 

 

Konkurransen holder på til 8.Juni og jeg trekker da en vinner. Gøy at det er så mange som er så opptatt av håret sitt. Det trenger all den omsorgen det kan få.

 

Nå skal jeg stikke å trene. Ønsker dere en fin dag.

 

#Trening #Mote #Hår #Konkurranse #Hår #Frisyre #Frisør #Randiae #Blogger #Blogg

 

-Randi Annette-

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg