Har du gyldent og tamt hår? Se her.

Mange blondiner får etter hvert en mindre fin farge og gjerne med litt gylden og oransje nyanser. Det er ikke alltid det du har gjort de siste årene som er riktig for deg og ditt hår den dag i dag. Mye skjer i hårverden, om jeg kan få si det slik. Vi frisører lærer oss stadig nye teknikker og nye måter å jobbe på. 

Stol på fagfolk. Vi er der for å dekke dine behov.

 

 

 

Mørk ettervekst og lyse lengder er noe jeg ser mye av. Noen ganger velger jeg å gjøre Balayage og andre ganger velger jeg folie eller en hel farge. Som i dette tilfelle ble det sistnevnte.

 

En mye dypere farge i bunn og en kald/ beige farge i lenger. Fargen i bunn vil slippe litt etter en uke eller to, så derfor var jeg ikke redd for å gjøre den litt ekstra dyp.

 


Hva synes dere?

 

 

#Headmasters #Frisør #Hår #Tips #Mote #Farge #Hårfarge #Balayage #GHD #Krøller #Trend

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg