Når en plan er for å endres.

 

Tenk at det er helg igjen. For min del er det nå fri til helgen og det kunne ikke passet meg bedre. Etter å ha lest til eksamen og klødd meg skikkelig i hodet, er jeg klar for å bli kvitt litt stress. Jeg kjenner jeg er litt stresset i kroppen fortsatt, men kommer heldigvis på at jeg er ferdig med fagene.Helt til jeg glemmer det å er like stresset. Det går sikkert over om litt. Trenger nok bare litt tid.

 

I går hadde jeg en plan om å trene etter jobb,men jeg var helt skutt, så jeg får ta det igjen i dag i stedet. Det er ikke verdens undergang om det ikke blir helt som man hadde planlagt.

Jeg hadde en plan om å fortsette med programmet mitt, men jeg kommer til å kjøre litt fritt ut uken. Det er ikke mange dagene igjen, så jeg kommer til å starte med “dag 1” på mandag som er underkropp. Så får jeg kjøre litt kombinert selv i dag med det jeg har lyst til. 

Hva skal du trene i dag?

 

#2xu #2xutights #Tights #Treningstoy #Treningstøy #trening #Underkropp #Overkropp #Fredag #helg #Eksamen #Skole #Helse #Styrketrening #Kardio #Blogg #Blogger #Treningsblogg #Diett

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg