Vinn hårprodukter. Jeg trekker en vinner i morgen.

Da er det bare en dag igjen av konkurransen. Mange er med og flere kan fortsatt hive seg på.

Det er snakk om en pose med masse hårprodukter for DEG. I morgen trekker jeg en vinner og du kan delta i konkurransen ved å trykke på linken her.


 

 

Håret trenger pleie og det en god del. Jeg både glatter, krøller og farger håret mitt. Jeg har nå kuret håret ca 2 ganger i uka de siste fire ukene og jeg føler at håret både ser og oppleves utrolig bra. Det har jo blitt så langt også. Det trives jeg skikkelig med.

Man kan ha et langt hår dersom man er flink til å ta vare på det. Ellers, er det ikke noe fint synes jeg.

 

Er du flink til å pleie håret ditt?

 

#Hår #Konkurranse #Hårpleie #Produkter #Trend #Hårkur #Egenpleie #Sunn #Helse #Helg #søndag #Negler #Shellac

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg