NOKA i mitt hjem.

Tenkte jeg skulle vise dere mitt eget NOKA skap. Det ser ikke akkurat slik ut nå, men det er ikke så veldig langt ifra sannheten. Her har jeg både frokost, lunsj og NOKA sports shake. Sistnevnte bruker jeg ofte like før trening og eller etter trening. Det skjer ikke alltid etter trening da jeg også bruker proteinpulver. Utrolig kjekt med en shake som man kan hive i seg. Det er veldig viktig å innta godt med næring rett etter trening og da spesielt proteiner.

 

Dette er et sponset innlegg

 

 

NOKA spaghetti bolognese har nå blitt den nye favoritten. Det gikk stort sett i grønnsaksgryte veldig lenge, men jeg har nå blitt veldig glad i smaken spaghetti bolognese.

 

Anbefaler dere som har en hektisk hverdag å prøve denne. Den er super god. Trenger bare litt varmt vann og en skål. Vannkoker er for eksempel veldig greit å ha på skolen eller på arbeidsplassen.

 

Hva er din favoritt i NOKA?

 

Følg meg gjerne på min side og min instagram, @Randiae.

 

#Noka #Nokadietten #Diet #Diett #Reklame #Sponsor #Sponset #Spaghetti #Spaghettibolognese #Middag #Lunsj #Hverdag 

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg