Konkurranse. Kanskje noe for deg?

I og med at jeg er en del av STRONGR WOMEN, har jeg fått den glede å fortelle dere om en konkurranse som nå har begynt. 

Hva må du gjøre? Jo, det skal du straks få vite.

 

 

Inneholder sponsede linker.

 Det beste bildet (eller kanskje den beste bildeteksten) vinner et helt årsforbruk av valgfritt proteinpulver fra STRONGR.com . I tillegg til hovedpremien på et års gratis forbruk av proteinpulver, vil det bli trukket ut én heldig vinner hver uke, som får et måneds forbruk av FRES guarana brusetabletter. Konkurransen varer fram til 1. november.

 

 Et årsforbruk av proteinpulver er beregnet til 12 kilo protein og et måneds forbruk når det gjelder FRES, da er det snakk om 3 rør med FRES.

Legg ut ditt bilde på Instagram og husk å avslutte med hashtaggen #beSTRONGR @strongrcom #Randiae @Randiae og #TRENINGSFORUM. #Randiae og @Randiae er mine tagger, men det hadde vært supert om dere ville tagge meg også, da jeg er en del av Strongrcom.

 

 

 

Nå er det på tide med en rolig fredagskveld. Ønsker dere alle en fin kveld og ikke minst lykke til å konkurransen.

 

Ikke glem at du kan følge meg på min egen facebookside der jeg legger ut mine blogginnlegg. Link her.

Og min instagram, @Randiae.

 

 

#Strongr #Teamstrongr #Bestrongr #Technutrition #Trening #Fredag #Helse #Konkurranse #Strongrwomen #Instagram #Inspirasjon #Sponset #Reklame #Blogg #Blogger 

 

 

-Randi Annette-

5 kommentarer
    1. stianrangvaldjonassen: Det er større vinnersjanse desto flere bilder du deler 🙂 Takk for at du tagger @Randiae og #Randiae også. Det gledet meg å se 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg