Din negledesigner har du her.

 

Nå har det gått litt over fire uker siden jeg ordnet neglene mine hos Nailbeat. Nå er det på tide å få filet og stelt de igjen. Jeg ble utrolig fornøyd sist gang med disse hvite neglene. Har trivdes utrolig godt med det. Ann-Kristin, hun er ei solstråle. Det er hun som legger de fine neglene på meg. Mange har spurt hvem som ordner neglene mine, så jeg vil med dette innlegget spre ordet for dere der ute som har lyst til å ordne neglene 

 

Se mer bilder fra dette designet på linken her.

 

Dette er et sponset innlegg

 

Ann-Kristin som driver Nailbeat har fulle lister fremover, men du kan være heldig å få fikset neglene før du går ut i ferie. Neglene holder seg fine i ca 3-4 uker. Men, det varierer fra person til person. Skulle jeg hatt perfekte negler hele tiden, har jeg vært nødt til å fikset de hver tredje uke, men jeg klarer å gå fire uker også.

 

Ann-Kristin legger også vippeextensions.


Før

 

Etter

Selv har jeg ikke prøvd dette selv enda, 

Men, det er ingen tvil om at negler og vipper er i tiden.Gleder meg til å få fikset neglene mine. 
Jeg har ingen anelse om hva jeg skal finne på, men jeg får la eksperten hjelpe meg med det valget.

 

Bestill time ved å sende en sms til dette nummeret.: 930 69 971

 

Ha en fortsatt fin fredagskveld.

 

#Nailbeat #Negler #shellac #gellac #Vipper #Vippeextensions #Negledesigner #Designe #Negler #Negl #Blogger #Mote #Trend
#Moteblogg #Blogg #Bloggo #Helse #Egenpleie  #Akrylnegler #Reklame #spnsor #Sponset #Extensions

 

 

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg