Proteiner bidrar til å øke muskelmassen. Her er mitt tips.

 

Nå har jeg funnet fram mitt lille glis etter at den har vært på service. Min kjære sykkel.

Det er en god trening i seg selv dersom man gir på litt, men siden formen min er som den er, tar jeg det ganske rolig. Jeg var hjemme ifra jobb i går på grunn av feber og rett og slett sengeliggende form. Formen er ikke så langt ifra det i dag heller, men jeg har fulle lister på jobb og jeg får meg ikke til å være hjem en dag til. Det er ikke enkelt være hjemme ifra jobb, selv om jeg kanskje burde vært det.

Uansett, jeg føler meg sporty og bedre med NOKA sports shake.

 

 

Dette er et sponset innlegg

 

Denne shaken tok jeg rett før jeg kastet meg på sykkelen på vei til jobb i dag.

 

Denne shaken inneholder:

* Høyt proteininnhold. Proteiner bidrar til å øke muskelmassen

* Inneholder alle essesielle vitaminer (12), mineraler (11) og fettsyrer (omega 3 og 6).

* Søtning fra planten stevia. Ingen kunstig søtning.

 

Den er veldig god og proteinrik. 1 måltid tilsvarer 208 Kcal. Denne finnes i sjokolade og vanilje. Blandes ut med vann.

 

L A G  E N  G O D  N O K (A)  D A G !

 

 

#Noka #Nokadietten #Nokadiett #Reklame #Sponsor #Sponset #Sport #Shake #Vanilje #Sjokolade #Protein #Proteinrik #Næring #Vitaminer #Fettsyrer #Sykkel #Kardio #Cardio #Blogg #Blogger #Hverdag 

 

Følg meg gjerne på instagram : @Randiae

Min bloggside: Link her

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg