Daddy, I’m comming home!

Da har endelig helgen kommet da jeg skal på besøk til min kjære pappa. Bildet under er ifra sist gang jeg var hjemme. Da var det sol og en utrolig deilig temperatur. Da jeg snakket med pappa i går, hadde vet vært nærmere 17-20 grader. Å dette er ved kysten. Å sist gang jeg var hjemme satt jeg med naturfag og historie og leste som en gal frem mot eksamen. Nå derimot, skal jeg ikke gjøre noe som helst.

Trykk på linken her for å se mer bilder ifra da jeg var hjemme sist.

 

 

 

Jeg kjenner sommerfugler i magen. SÅ mye gleder jeg meg til å komme hjem. Skulle ikke tro jeg nærmet meg 30 år snart. Jeg kommer alltid til å ha det lille barnet i meg når det gjelder å komme seg hjem. Jeg tror også at det er ekstremt viktig å kjenne og ikke minst ta vare på gode minner og opplevelser. Man lever bare en gang.

 

Ha en fantastisk dag mine lesere.

 

 

#Reise #Familie #Pappa #Far #Helse #Hjem #Hverdag #Blogg #Blogger #Hjemmet #Foto #Fotoshoot #Shoot #farogdatter

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg